BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ شنبه 6 فروردين 1392برچسب:کسب درآمد میلیونی از اینترنت, بهترین سایتهای کلیکی ایران, توسط ادمین |

درود

در این پست یک راه واقعی و کاملا معتبر برای پول درآوردن از طریق اینترنت را به شما ارائه میدم. این راه موثرترین و شناخته شده ترین روش کسب درآمد از اینترنت است و در عین حال خیلی  هم ساده هست. شما در یک تجارت 3 طرفه شرکت میکنید و فقط با کلیک بر روی آگهی ها و رویت آنها پول در میارید. فقط کافیه 1 ساعت در روز وقت بذارید. میزان درآمد شما از این سایتها در ماه میتواند تا چند میلیون تومان باشد و فقط به پشتکار شما بستگی دارد. شما نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید. فقط کافیه در سایتهایی که در ادامه مطلب معرفی میکنم ثبت نام کنید و با کمی صبر و حوصله بعد از مدتی شاهد درآمد زایی فوقالعاده این سایتها باشید. پیشنهاد میشود برای رسیدن به درآمد قابل توجه در همه این سایتها ثبت نام و فعالیت کنید؛

سایتهایی که در ادامه معرفی میشوند همگی معتبر هستند و به تایید وزارت ارشاد هم رسیده اند و کاملا قانونی فعالیت میکنند(میتوانید بررسی کنید!).

برای راهنمایی شما و روش کار با این سایتها مقاله ای مختصر و مفید تهیه کرده ام در صورتی که ثبت نام کردید ایمیلتان را در بخش نظرات قرار دهید تا برای شما ارسال شود.

پشتیبانی و راهنمایی من شامل همه اعضای فعالی که با لینکهای زیر ثبت نام کنند میشود.

 


معتبرترین سایتهای تبلیغات کلیکی ایران (برای ثبت نام روی بنرها کلیک کنید):

 

1- باکس 24 بهترین سایت کلیکی ایران

(سایت اول کانون تبلیغات اندیشه پارسا)
http://bux.tirage24.com/includes/img/468x60.gif

 

2- باکس 20 (سایت دوم باکس 24)

(سایت دوم کانون تبلیغات اندیشه پارسا)

 

3- مبین باکس  (سایت سوم باکس 24)

(سایت سوم کانون تبلیغات اندیشه پارسا)

 

 

 چند نکته مهم:

1- عامل اصلی کسب درآمد در این سایتها زیرمجموعه های شما خواهند بود (چه مستقیم چه اجاره ای) و شما تنها با کلیک کردن خودتان درآمد قابل ملاحظه ای نخواهید داشت. بنابراین در جذب زیر مجموعه (زیر مجموعه فعال) تلاش کنید. زیرمجموعه های اجاره ای فعال را رفته رفته شناسایی کنید و مرتب آنها را تمدید کنید.

2- در چند ماه اول به فکر برداشت از حسابتان نباشید؛ بلکه به دنبال افرایش تعداد زیر مجموعه هایتان باشید (زیر مجموعه های فعال).

3- در مدیریت کردن زیرمجموعه ها دقت به خرج دهید و استراتژی داشته باشید تا بعد از چند ماه به سود دهی قابل توجه برسید.

4- در صورتیکه میخواهید خیلی سریع به درآمد قابل توجه برسید باید سرمایه گذاری کنید.

5- و بالاخره اینکه صبور باشید و پشتکار داشته باشید.


پیروز باشید

 

 


نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت3:07---17 مرداد 1392
سلام دادا دمت گرم

عسل
ساعت0:05---3 مرداد 1392
سلام با نام malihe67ثبت نام کردم.

فقط دارم اگهی هارو میبینم. اما نمیدونم حتما باید تو انجمن پست بذارم.یا لینک باکس تو وبلاگم داشتم باشم؟ تو اموزش کامل توضیح نداده ممنون
پاسخ: سلام مقاله ای رو که گذاشتم دانلود کنید و مطالعه کنید. جواب بسیاری از سوالاتتون رو خواهید گرفت. اگر باز ابهامی بود اینجا بپرسید.


عسل
ساعت2:14---2 مرداد 1392
سلام

من نمیدونم از کجا شروع کنم زیر مجموعه شما شدم .احتیاج دارم قدم به قدم برام توضیح بدی چیکار کنم اگر نتونستی خبر بده ثبت ناممو لغو کنم مرسی
پاسخ:سلام تو هر کدوم از سایتها که ثبت نام کردید به بخش راهنما یا آموزش اون برید اونجا همه چیز توضیح داده شده. تو تالار سایت هم میتونید برید سوالاتتون رو مطرح کنید کاربران و مدیران جواب میدن. گذشته از همه اینها اگر ابهامات برطرف نشد سولاتتون رو اینجا از من بپرسید تا راهنماییتون کنم. البته 3 سایت اول کاملا مشابه هم هستند و شما نیاز نیست که آموزش تک تک اونا رو بخونید فقط یکی رو یاد بگیرید دو تای دیگه هم مثل همون اولیند. همینطور دوارده سایت گروه آسمان هم دقیقا به یک شکل هستند و فقط کافیه آموزش توباکس رو بخونید بقیه مثل همند. نگران نباشید پشتیبانی کامل من شامل حال تمام کسانی که با نام کاربری من به عنوان معرف ثبت نام میکنند میشود. موفق باشی دوست من :)


عسل
ساعت1:04---2 مرداد 1392
سلام خسته نباشید .میخوام زیر مجموعه شما بشم اگه ممکنه بهم بگید تو کدوم سایت پبت نام کنم بهتره .در ضمن من وبلاگ شما رو لینک کردم خوشحال میشم قابل دونستید منو باعنوان مدکده ملینا(حتما ببین)
وادرس melina.design.LXB.ir لینک کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: