BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 فروردين 1392برچسب:کسب درآمد اینترنتی, بانک virtapay, بانک اینترنتی, توسط ادمین |

درود

در کمتر از 2 دقیقه ثبت نام کنید و 100 دلار جایزه بگیرید! به علاوه تا شروع به کار رسمی این بانک هر 24 ساعت 20 دلار به بالانس شما اضافه میشود!

يعني اگر الان كه عضو بشيد 100 دلار و تا 24 ساعت ديگه موجودي حسابتون ميشه 120 دلار و 48 ساعت ديگه دوباره 20 دلار ديگه به موجودي حسابتون اضافه ميشه و كلا ميشه 140 دلار و همينجور به ترتيب روزي 20 دلار به موجودي حسابتون اضافه خواهد شد.

لینک ثبت نام

علت گشاده دست بودن این سایت:

نميدونم با بانك LibertyReserve  آشنايي دارید يا خير؟ بانكي بسيار معتبر كه با هيچ كشوري حتي ايران هيچ مشكلي نداشت و ايرانيان بسيار زيادي خريد و فروش هاي اينترنتي خود رو از طريق درگاه همين بانك انجام ميدادند. پول هايي كه مثلا از سايت هاي كليكي خارجي بدست مياوردند از طريق اين بانك واريز يا برداشت ميكردند و از طريق همين بانك پولشونو از ريال به دلار و بالعكس تبديل ميكردند ولي همين 3 ماه پيش با حكم دادستاني استراليا بخاطر مسايل پولشويي و دست داشتن در كودك آزاري و آدم ربايي مديرش دستگير و بانك و سايتش بسته شد. ولی VirtaPay در كشور قبرس است و اساسا این مشکلات را ندارد. با اين حال این بانک براي اينكه مشروعیت به دست آورد و از گزند شك و ترديدها در امان باشد، همچون ليبرتي كه بيش از 8 سال دوام آورده بود، نياز به مشتري يا همان كاربر دارد تا بتواند در سايه كاربران عادي خود به فعالیتش ادامه دهد و به همين دلیل است كه زمان افتتاح رسمي خود را اعلام نكرده چرا كه منتظر است تا تعداد مشتريانش به حد نصاب لازم براي افتتاح برسد.

 

 

 پس فرصت رو غنيمت شمرده و هر چه زودتر عضو شويد. مطمئن باشيد ضرر نخواهيدكرد.

 

حداكثر ضرر آن ميتواند از دست رفتن نهايتا یک مگا بایت از حجم ترافیک اينترنت شما آن هم براي ثبت نام اوليه باشد ولي مزاياي آن همانا 100 دلار عضويت و روزي 20 دلار است.

حال تصمیم با شماست...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: